Извършването на доставка до личен адрес или офис се извършва с ЛЕО ЕКСПРЕС или СПИДИ, като при самата поръчка имате възможност да изберете куриера.

Ако желаете да върнете продукт, моля свържете се с наш консултант на телефон 0876 344 265 за да уточните детайлите по връщането на продукта. В общи линии реда за връщане на стока е следния : 

1. Изпращаме куриер да вземе пратката до адрес посочен от Вас.

2. След като установим, че продукта е без нарушен търговски вид изпращаме парите по БАНКОВ ПЪТ.

Mетоди за плащане

Стоката се заплаща при получаването и директно на куриера. Този метод е предпочитан от повечето потребители заради удобството и сигурността, но е свързан и с допълнителна такса за услугата, която се плаща на компанията, осигуряваща куриерските услуги.

Как се извършва доставката на поръчките?

За доставки се използват услугите на куриерска фирма ЛЕО ЕКСПРЕС ИЛИ СПИДИ, като ви предлагаме възможност за  доставка до 5 работни дни. Онлайн магазинът извършва поръчки на територията на цялата страна, като за целта се използва доставка с куриер. Времето за доставка започва да тече от момента, в който вашата поръчка е със статус на готовност (обработва се), а не от момента, в който сте я направили в сайта! При наличието на забавяне или проблем с направената от вас поръчка ще се свържем с вас в максимално кратък срок, за да ви информираме своевременно.

Колко ще струва доставката на поръчка?

 При финализиране на поръчката ще имате възможност да изберете спедитор като до него ще е посочена и цената за доставка.

Мога ли да видя стоката преди да я платя ?

Всички изпратени поръчки са с опция за и преглед и тест. Много Ви молим да се възползвате от тази опция, тъй като след приемането и, всякакви забележки, които имате ще са за ваша сметка.

Този сайт използва бисквитки